بهره برداری نفربرتوپ‌داروسلاح تک تیراندازتاپایان امسال

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش از بهره برداری دو دستاورد نفربر توپ‌دار و سلاح تک تیرانداز 23 میلیمتری تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه ختم مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دعاگو در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای جدید ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی دو دستاورد نفربر توپ‌دار و سلاح تک  تیرانداز 23 میلیمتری در دستور کار دارد کار مطالعاتی آن به اتمام رسیده و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره ورود گروهک تروریستی داعش به مرزهای ایران گفت: متأسفانه این گروهک از غافلگیری استفاده کرد و در 5 استان عراق هم حضور یافت و تا نزدیکی مرزهای ما (شهر جلولا) وارد شده بود اما نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خود را بازیابی و نیروهای مرزی را تقویت کرد، حرکت های داعش را رصد کرده‌ایم و نیروهای ما امادگی خوبی دارند.
 
امیر سرتیپ پوردستان اضافه کرد: پس از فتوای مرجعیت شیعه و سنی، نیروهای مردمی عراق به صحنه آمدند و این حضور آن‌ها باعث شد پیشروی داعش‌ کندتر شود و امروز به جرأت می‌توانم بگویم حضور ارتش عراق و نیروهای مردمی طومار داعش را درعراق و سوریه خواهند پیچید.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره آموزش نیروهای عراقی از سوی نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای ما در عراق نفوذ نکرده‌اند ولی ما همکاری آموزشی خود با عراق را ادامه داده و تجربیات خود را در اختیار نیروهای عراقی قرار می‌دهیم.

امیر سرتیپ پوردستان درباره حمله اخیر آمریکا به سوریه خاطر نشان کرد: آمریکا سردمدار این حرکت است، این کشور به دلیل اینکه ناکارآمدی گروهک تروریستی داعش را دیده تغییر استراتژی داده است و تلاش می‌کند حضور خود را در کشورهای منطقه تثبیت کند.
 
انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا